close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מיני מתיחת פנים עם תוצאות אמנותיות

מערכת שורשו כסליו, תשפ04/12/2019

מהי מיני מתיחת פנים? למה היא טובה ואיך יראו התוצאות? האם אפשר להגיע לייעוץ?

תגיות:
מתיחת פנים ידועה ברוב המקרים כפתרון קוסמטי לעור רופף, צניחת הפנים והתרופפות הצוואר. בעוד שההליך יכול להרים ולהדק את העור באופן יעיל על מנת ליצור מראה צעיר יותר, לא כל האנשים זקוקים לשינויים המתקבלים עם מתיחת פנים מלאה.
עולם הכירורגיה הפלסטיק מבין שלכל מטופל יש צרכים ורצונות ייחודיים למראה הפנים שלו, ולכן ניתן לבחור מבין מגוון טכניקות של מתיחת פנים, המאפשרות למנתחים אסתטיים לעבוד על אזורים ספציפיים בפנים, ולהשיג תוצאות ברמה אמנותית. עבור מטופלים רבים, מיני מתיחת פנים הוא הליך אידיאלי למי שמחפש לתקן עור רפוי באזור הפנים.

מועמדים
מתאימים למיני מתיחת פנים

המועמדים הטובים לטכניקת מיני מתיחת פנים הם מטופלים שיש להם עור נפול הממוקם בסביבות אמצע הפנים. זה כולל את העפעפיים התחתונים, את הלחיים ואת פינות הפה.
טכניקה זו מועילה ביותר למטופלים שאין להם כמות משמעותית של עור רפוי, אך יכולים להפיק תועלת מהתרוממות והידוק העור באזורים מסוימים בפנים, שקשה לטפל בהם בטכניקת מתיחת פנים מסורתית.

תהליך מיני מתיחת פנים
מכיוון שתהליך מיני מתיחת פנים מתמקד באופן ספציפי באזור האמצעי בפנים, הטכניקה הכירורגית בה משתמשים שונה לחלוטין מזו של מתיחת פנים מסורתית. ראשית, המנתח יבצע ארבעה חתכים קטנים. ישנם שני חתכים שמבוצעים בפינה הפנימית של הפה, אחד מכל צד, וחתך אחד בכל צד של הראש, ממש מאחורי קו השיער.

דרך חתכים אלו יוחדר אנדוסקופ, כלי כירורגי קטן עם מצלמה בקצה, שמנחה את המנתח בביצוע הטיפול בהתאמה לרקמת הפנים. שינויים אלה מאפשרים למנתח להזיז את רקמות ושרירי הפנים על מנת להחליק ולהדק את העור ולהעניק מראה של עצם לחיים מעט מלאה יותר.

יתרונות השיטה
טיפול מיני מתיחת פנים הוא אפשרות נהדרת למטופלים שיש להם עור נפול בחלק האמצעי של הפנים. טכניקה זו מאפשרת למנתח להתמקד בדאגות הספציפיות של המטופל, כך שיקבל את התוצאות האסתטיות בהן הוא מעוניין. טכניקה זו כרוכה גם בתקופת התאוששות קצרה יותר ממתיחת פנים קלאסית, מכיוון שהחתכים שמבוצעים קטנים ביותר.

מטופלים רבים יכולים לחזור לעבודה ולפעילויות יומיומיות בתוך שבוע עד שבועיים. עם השלמת ההחלמה, המטופלים ייהנו ממראה צעיר ורענן יותר שנשאר נאמן לתכונות הפנים הטבעיות שלהם.

מתי מתאים לבצע מתיחת פנים קלאסית?
מועמדים להליך מיני מתיחת פנים הם קבוצת אנשים מאוד ספציפית. אבל אם ההליך אינו מתאים, ישנן אלטרנטיבות שאפשר לקחת בחשבון.

מטופלים עם כמות משמעותית של עור נפול ורופף סביב העיניים התחתונות והלחיים עשויים להתאים יותר לשילוב של ניתוחי עפעפיים ושתלים בלחיים. מטופלים עם חשש לחלק התחתון של הפנים והצוואר צריכים לשקול מתיחת פנים קלאסית.

קובעים פגישת ייעוץ ומבינים את האפשרויות
מרכז לניתוחים פלסטיים ידוע בתוצאות היפות והטבעיות שמטופלים רבים זוכים לקבל, ורובם חוזרים לביצוע הליכים נוספים.
אם אתם מחפשים להשיג מראה צעיר יותר, המומחים במרכז הטיפולים האסתטיים ידונו איתכם במהלך פגישת ייעוץ על הטכניקות השונות של מתיחת פנים, או ימליצו על ההליכים הסבירים ביותר שיניבו את התוצאות שאתם מחפשים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה